Keď sme sa prvýkrát stretli s majiteľkou kozmetického salónu BeautyCare, spoznali sme ženu s jasnou víziou a predstavami. Stačil nám jeden rozhovor a vedeli sme, že priestor, ktorý pre ňu vytvoríme, bude nielen odrazom jej profesionálneho prístupu, ale predovšetkým jej osobnosti.
„Pomohli ste mi zviditeľniť moju značku a posunúť ju na vyššiu úroveň.“ – tieto slová našej klientky nás sprevádzali počas celého procesu návrhu a realizácie. Práve v nich sme cítili túžbu po zmene a posilnení značky BeautyCare. Zároveň sme vedeli, že záleží na každom detaile, ktorý môže klientkám salónu sprostredkovať atmosféru pohody, oddychu a dôvery.
V kozmetickom sálone by sa klienti mali cítiť uvoľnene už pri príchode. Mäkké kreslá, subtílne stolíky a tlmené svetlo prispievajú k relaxačnej atmosfére.
Aby sme vedeli vytvoriť interiér, ktorý bude odrážať jedinečnú identitu BeautyCare, bolo pre nás kľúčové naplno vnímať potreby a perspektívy našej klientky. Chceli sme zistiť, čo najviac vystihuje jej profesionálnu filozofiu, aké hodnoty prináša svojim klientkám a čo je pre ňu skutočne dôležité. Hneď na úvod nám prízvukovala, že je pre ňu mimoriadne dôležitá dôvera – dôvera, ktorú pocítia ľudia už pri prvom kroku do salónu.
Počas celej realizácie nám klientka opakovane zdôrazňovala, aké príjemné je vidieť, že náš tím myslí na každý detail – nielen pri dizajne, ale aj pri samotnej montáži. „Veľmi mi vyhovovalo, že montážni technici po sebe vždy zanechali čisto a pri práci boli spoľahliví,“ povedala. Z jej slov sme cítili, že naše hodnoty – spoľahlivosť a ľudskosť– dokázali naplniť jej očakávania. Našu spoluprácu označila za plynulú a bezproblémovú, čo potvrdili aj reakcie jej zákazníčok.
Dôraz sme kládli na harmonické farby a materiály, ktoré podčiarknu jemnú, no zároveň profesionálnu atmosféru. Keďže sme zariaďovali recepciu, vstupnú chodbu aj dve miestnosti na kozmetické úkony, rozhodli sme sa využiť neutrálne, svetlé tóny. Vďaka tomu priestor získal väčšiu vzdušnosť a čistotu, ktorá k značke BeautyCare neodmysliteľne patrí. Dôležité bolo zakomponovať prvky vystihujúce identitu klientkinho podnikania – jemné detaily, ktoré navodzujú pocit luxusu, no zároveň zostávajú prístupné a „ľudsky“ pôsobiace.
Keď sme mohli konečne predstaviť hotový salón BeautyCare, vrátila sa nám pochvala, ktorú každému tvorcovi interiérov najviac lichotí: spokojný úsmev na tvári klientky a nadšenie jej zákazníčok. „Ja som bola spokojná s celým procesom a realizáciou,“ vyjadrila sa majiteľka salónu. A práve o tom je naša – nielen vytvoriť krásny a funkčný priestor, ale vdýchnuť mu dušu, ktorá bude dokonale ladiť s príbehom a hodnotami značky. Sme hrdí, že aj v prípade salónu BeautyCare sme mohli prispieť k úspechu podnikateľského sna, ktorý sa vďaka novému interiéru a prístupu posunul na vyššiu úroveň.