Ako prvý krok našej spolupráce sa stretneme u nás v showroome, vo vašich priestoroch alebo
online, podľa toho ako vám to bude najviac vyhovovať. Na našu prvú konzultáciu od vás
potrebujeme pripraviť pôdorys priestoru, fotky súčasného stavu a približnú predstavu o tom,
ako by mal vyzerať váš nový interiér. Vypočujeme si vaše požiadavky a prejdeme si možnosti.
Dohodnite si vopred termín na bezplatnú konzultáciu, aby sme sa vám mohli plnohodnotne
venovať.
Na úvod je dôležité spraviť podrobnú analýzu pracovných návykov a potrieb vás a vašich
zamestnancov. Na základe tejto analýzy vieme prejsť k ďalším krokom, ktoré nás privedú k
praktickému a zdravému pracovnému prostrediu. Podľa výsledku analýzy vieme zlepšiť aj
pracovné postupy a ergonómiu na vašom pracovisku. Analýza obsahuje nielen vaše potreby, ale
aj predstavy o farebnej škále a interiérovom štýle. Prejdeme si vzorkovníky a odporučíme vám
farebné kombinácie.
Správne technické a konštrukčné riešenia nábytku v spojení so znalosťami z ergonómie
priestoru sú zárukou toho, že vaše nové pracovisko naplánujeme s dôrazom na kvalitu,
funkčnosť a produktivitu pri práci. Zhotovíme vám návrh dispozičného riešenia a dizajnu
nábytku vzhľadom k pracovným činnostiam. Okrem nábytku sa postaráme aj stoličky a doplnky.
Zabezpečíme vám celkový dizajn pracovných priestorov, čím vyzdvihneme a podporíme vašu
firemnú identitu.
Pripravíme vám 3D-vizualizácie, v ktorých nájdete spojenie vašich požiadaviek a našich
odporúčaní na vytvorenie ideálneho riešenia pre vaše potreby. V prípade potreby vieme
pripraviť aj viac variant s rozdielnou farebnosťou, aby ste si vedeli lepšie vybrať. Všetky
úpravy sú už zahrnuté v cene. Po odsúhlasení konečných návrhov vám pripravíme cenovú ponuku
na nábytok a ostatné prvky. V prípade, že si nás vyberiete ako dodávateľa aj na realizáciu
interiéru, odpočítame vám 100 % z ceny vizualizácie.
Po odsúhlasení finálnej verzie vizualizácií a cenovej ponuky prídu naši pracovníci laserovo
zamerať vaše priestory. Na to, aby sme mohli zamerať priestor a získať údaje na výrobu
nábytku, je potrebné, aby v ňom boli dokončené podlahy, stropy a steny. Po týchto prácach si
môžeme dohodnúť termín laserového zamerania. Na zameraní prebehne detailné zakreslenie
všetkých potrebných prvkov ako elektrické, montážne otvory, okná, dvere a nasleduje príprava
podkladov do výroby.
Po zmeraní priestoru pripravujeme nárezové plány na konštrukčné a technické riešenia nábytku
a následne začíname s výrobou. Základom každého produktu je okrem precíznej výroby aj
kvalitný materiál. Nábytok vyrábame z laminátových drevotrieskových dosiek exkluzívnych
značiek Egger, Kronospan a Kaindl. Používame nábytkové kovanie s doživotnou zárukou značky
Blum a Hettich. To sú rokmi overené materiály, vďaka ktorým nábytok znesie aj vysokú
pracovnú záťaž.
Montáž zabezpečujú naši interní technici s profesionálnym náradím a preto ručíme za kvalitu
ich práce a aktívny prístup k vašim potrebám. Pred termínom montáže je potrebné priestor
pripraviť na náš príchod a mať ukončené všetky stavebné práce a úpravy. Preto od začiatku
vytvárame časový plán. Od zamerania po realizáciu môžete počítať s časovým rozsahom 4-10
týždňov, podľa aktuálnej vyťaženosti výroby. Po montáži všetko doladíme do posledných
detailov a odovzdáme vám hotový interiér.
Dodaním a montážou nábytku sa u nás spolupráca nekončí. Zaujíma nás, či nábytok od nás
splnil vaše očakávania, ako sa cítite v novej kancelárii, ako fungujú naše návrhy a
riešenia. Ak pri užívaní nábytku zistíte akékoľvek nezrovnalosti alebo budete potrebovať
čokoľvek doplniť, sme tu pre vás. Našich klientov si veľmi vážime, a preto ponúkame
spoľahlivý servis nábytku v čo najkratšom možnom čase.